Kontakt 0

Nejčastější dotazy

  1. Jáká jsou pravidla akce? Jak a kde získat slevový kód?
    Pro kompletní informace rozklikněte záložku „Pravidla akce”.

  2. Je v nabídce pouze 13 produktů?
    Ano, celkem máte na výběr z 13 produktů různých kategorií.

  3. Je možné produkt zakoupit bez slevového kódu?
    Produkt bez slevového kódu není možné zakoupit. Abyste produkt mohli vložit do svého košíku, musíte zadat minimálně jeden slevový kód.

  4. Jakou výši slevy získám při uplatnění jednoho slevového kódu?
    Jeden slevový kód představuje 10% slevu. Uplatnit můžete 1, 2, 3, 4 nebo maximálně 5 unikátních kódů, záleží na maximální možné výši slevy, kterou lze u daného produktu uplatnit.

  5. Lze v rámci jedné objednávky zakoupit více produktu? Platí se pouze jedno poštovné?
    Ano. Do košíku můžete vložit libovoné množství produktů a platíte pouze jedno poštovné.

  6. Pokud mám k dispozici více slevových kódů, mohu je libovolně kombinovat mezi produkty?
    Ano, pokud máte nasbíraných například 5 slevových kódů, můžete zakoupit až pět produktů, přičemž u každého uplatníte jeden slevový kód.

  7. Jaké jsou možnosti dopravy?
    Doprava produktů je zajišťována Českou nebo Slovenskou poštou.

  8. Jaká je dodací lhůta produktů?
    Dodací lhůta je 5 pracovních dnů.

  9. Jaké jsou možnosti platby?
    Za produkty lze zaplatit platební kartou online (Visa, Master Card, Maestro) nebo hotově při převzetí na dobírku.

  10. Jaká je cena poštovného?
    Za doručení zásilky v rámci ČR zaplatíte 105 Kč (v případě platby kartou) nebo 133 Kč (v případě platby na dobírku).

  11. Jak řešit případné reklamace?
    V případě reklamace produktů kontaktujte společnost Reda, a. s. (philips@reda.cz)